Aktualizacja Biznesowa – 15 Października 2021

0 / 5

Your page rank:

 

Witamy z powrotem na naszym pierwszym tygodniowym przeglądzie. Czytaj dalej, aby zapoznać się z najnowszymi aktualizacjami i pomysłami, które pomogą nam iść naprzód.

Myślimy o wszystkich dotkniętych blokadami w całym kraju i zachęcamy do kontaktu, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące swojej firmy w tym czasie.

Sydney ponownie otwarte po miesiącach zamknięcia

Kawiarnie, siłownie i restauracje w Sydney otworzyły się w poniedziałek dla całkowicie zaszczepionych klientów po miesiącach zamknięcia.

Zgodnie z łagodnymi zasadami Nowej Południowej Walii, sklepy detaliczne i restauracje zostały ponownie otwarte o zmniejszonej pojemności, a więcej zaszczepionych osób mogło zbierać się w domach i uczestniczyć w weselach i pogrzebach. NSW ma osiągnąć 80% wskaźnik szczepień pod koniec października, kiedy złagodzone zostaną kolejne ograniczenia.

Zmiany dla dyrektorów od listopada: potrzebny numer identyfikacyjny

Wszyscy dyrektorzy firmy będą potrzebować numeru identyfikacyjnego dyrektora (director ID) od listopada.

Numer identyfikacyjny dyrektora to unikalny identyfikator, który pozwala akcjonariuszom, wierzycielom, pracownikom i konsumentom poznać pewne szczegóły dotyczące Dyrektorów Spółki. Wszyscy dyrektorzy są zobowiązani przez prawo do zweryfikowania swojej tożsamości w Australijskich usługach rejestru biznesu przed otrzymaniem identyfikatora dyrektora.

Wszyscy dyrektorzy muszą ubiegać się o własny identyfikator, więc chociaż nie możemy ubiegać się o to w Twoim imieniu, możemy Ci pomóc, jeśli masz jakiekolwiek pytania.

Możesz również postępować zgodnie z instrukcjami dotyczącymi aplikacji tutaj, gdy będzie dostępna w listopadzie.

Single Touch Payroll Phase 2

Rozszerzenie listy płac typu Single Touch, zwane również etapem STP 2, zminimalizuje obciążenie sprawozdawcze dla pracodawców, którzy są zobowiązani do zgłaszania informacji o swoich pracownikach do wielu agencji rządowych.

ATO będzie udostępniać informacje płacowe usługom Australia w czasie zbliżonym do rzeczywistego. Pomoże to klientom usług w Australii, którzy mogą być Twoimi pracownikami, uzyskać właściwą płatność we właściwym czasie.

Ponadto, nie musisz już dostarczać zaświadczeń o separacji, gdy Twoi pracownicy odejdą. Obowiązkową datą rozpoczęcia sprawozdawczości w fazie 2 jest 1 stycznia 2022 r.

Skontaktuj się z nami, jeśli masz pytania dotyczące zmian.

Zmiana zasad Super Od 1 listopada dla nowych pracowników

Nadchodzi zmiana, która wiąże się z dodatkowym krokiem do przestrzegania zasad “wyboru funduszu”, gdy nowy pracownik zaczyna pracować dla ciebie. Obecnie, jeśli nowi pracownicy nie wybierają własnego Super funduszu, pracodawca może zapłacić za nie Super składki do funduszu domyślnego.

Jednak od 1 listopada pracodawcy będą musieli zwrócić się do ATO o szczegóły dotyczące “stapled super fund”. Stapled super fund to istniejące konto, które jest powiązane z pracownikiem, a ta zmiana zasad ma na celu zminimalizowanie liczby dodatkowych Super kont otwartych za każdym razem, gdy osoba rozpoczyna nową pracę.

Możesz skorzystać z usług online dla firm, aby poprosić o szczegóły dotyczące Super funduszu dla nowych pracowników. Jeśli potrzebujesz pomocy z podatkiem i super, skontaktuj się z nami!

Warunki W Biznesie Spadają, Ale Nastroje Poprawiają Się

Indeks warunków biznesowych NAB spadł 9 punktów we wrześniu do 5, podczas gdy jego miara zaufania biznesowego odbiła się o 19 punktów do 13. Firmy w NSW oczekiwały na złagodzenie zasad pobytu w domu od tego tygodnia. Victoria i Canberra powinny zacząć otwierać się jeszcze w październiku.

Rabaty za przejazd i obniżone opłaty licencyjne dla małych firm w Sydney

Smafirmy ll w Sydney mogą ubiegać się o $2000 jako pakiet wsparcia, który może być teraz używany do opłat za przejazd, opłat licencyjnych i stawek Rady został rozszerzony przez rząd NSW w celu pobudzenia ożywienia gospodarczego.

Rabat, który pierwotnie był wart $1500, będzie skierowany do tradies i innych małych firm z listą płac poniżej $ 1.2 milion, którzy nie kwalifikują się do podatku od wynagrodzeń.

Premier NSW Dominic Perrottet ogłosił również “gwarancję zapasów” dla firm o rocznych obrotach między $75,000 a $50 milionów, aby ubiegać się o maksymalnie $20,000 za utratę łatwo psujących się zapasów, jeśli dotkną ich lokalne blokady. Firmy mogą również ubiegać się o $10,000 za zmniejszoną zdolność do sprzedaży nietrwałych przedmiotów.

Płatności z tytułu klęsk żywiołowych zostaną zmniejszone

Płatność z tytułu katastrofy COVID-19, która daje 750 dolarów tygodniowo ludziom, którzy stracili co najmniej 20 godzin pracy, i 450 dolarów tygodniowo tym, którzy stracili od ośmiu do 20 godzin, zostanie cofnięta, ponieważ każdy stan i terytorium osiągnie docelowe stawki szczepień 70% i 80% dla osób w wieku 16 lat i starszych.

Przy 70% w pełni zaszczepionych, ludzie będą musieli co tydzień ponownie ubiegać się o płatność, zamiast automatycznie odnawiać. Tymczasem, przy 80%, płatność zostanie całkowicie wycofana w ciągu dwóch tygodni.

Wsparcie dla praktykantów zostanie rozszerzone

The $3.9 miliard Boosting Approacheship Commencements program rozszerzy wsparcie na drugi i trzeci rok kwalifikujących się Australijskich praktyk zawodowych poprzez $716 million Completing Approacheship Commencements program.

Od października kwalifikujący się pracodawcy otrzymają 10% subwencji płacowej w drugim roku kwalifikującego się stażu, a 5% w trzecim roku. Rządowa inwestycja ma nadal wspierać 270 000 przewidywanych zleceń w ramach programu wspomagania praktyk zawodowych od października 2020 r.do marca 2022 r.

COVID-19 wsparcie rządu przez państwo i Przemysł

Małe firmy, które obecnie cierpią z powodu blokad, mogą uzyskać pomoc finansową, aby pomóc im przetrwać pandemię. Możesz znaleźć najnowsze programy wsparcia rządowego dla każdego stanu lub terytorium tutaj.

Skutki ograniczeń COVID-19 różnią się w zależności od branży. Tutaj znajdziesz najnowsze rządowe wsparcie finansowe dostępne dla poszczególnych branż.

Dotacje pieniężne dla firm turystycznych i hotelarskich w SA

Setki lokalnych firm turystycznych i hotelarskich w Australii Południowej już zaczęły otrzymywać nowe dotacje pieniężne w wysokości 3000 USD i 1000 USD w ramach wspólnego pakietu wsparcia dla małych firm przez rząd federalny. Więcej informacji na temat grantów wsparcia w Australii Południowej można znaleźć tutaj.

Dotacje NSW

Rząd NSW będzie oferował wsparcie finansowe dla przedsiębiorstw lub organizacji non-profit, na które wpłynęły Ostatnie ograniczenia COVID-19 i zamówienia na pobyt w domu.

NSW: dotacja na mikroprzedsiębiorstwa

Dotacja na mikroprzedsiębiorstwa to 1500 USD co dwa tygodnie dla firm o obrotach między 30,000 a 75,000 USD.

Aby sprawdzić swoje uprawnienia i złożyć wniosek, odwiedź Stronę serwisu NSW.

Covid-19 business Grant

Jednorazowa płatność mająca na celu pomoc firmom, jednoosobowym przedsiębiorcom lub organizacjom non-profit dotkniętym obecnymi ograniczeniami Covid-19 w Sydney.

Dotacje między $7,500 i $15,000 są dostępne dla kwalifikujących się firm w zależności od spadku obrotów doświadczonego podczas ograniczeń. Aby uzyskać kryteria kwalifikowalności i złożyć wniosek, odwiedź thserwis internetowy NSW.

Jobsaver payment

JobSaver to dwutygodniowa płatność mająca na celu utrzymanie zatrudnienia pracowników (stan na 13 lipca) i zapewnienie wsparcia cashflow dla firm. Aby sprawdzić swoje uprawnienia i złożyć wniosek, odwiedź Stronę serwisu NSW.

Małe firmy opłaty i opłaty rabat

Jeśli jesteś jednoosobowym przedsiębiorcą, właścicielem małej firmy lub organizacji non-profit w NSW, możesz kwalifikować się do rabatu na opłaty i opłaty dla małych firm w wysokości 1500 USD, mającego na celu pomoc firmom w odzyskaniu skutków COVID-19. Aplikacje są otwarte i możesz sprawdzić swoje uprawnienia tutaj.

Możesz zobaczyć więcej pakietów wsparcia rządu NSW COVID-19 tutaj, w tym Jobs Plus, bony na piątek w Sydney Cbd, wsparcie podatkowe dla płac i wsparcie dla branży turystycznej. Skontaktuj się z nami, jeśli masz jakieś pytania.

Wsparcie ATO dla osób dotkniętych ograniczeniami COVID-19 lub katastrofami

ATO oferuje szereg opcji wsparcia, aby pomóc osobom dotkniętym katastrofami lub doświadczającym wyzwań związanych z utrzymującymi się ograniczeniami COVID-19.

ATO może być w stanie:

  • priorytetowe traktowanie wszelkich zwrotów należnych użytkownikowi
  • skonfiguruj plan płatności dostosowany do twojej indywidualnej sytuacji
  • wymierz kary lub odsetki naliczone w czasie, w którym zostały dotknięte.

Jeśli potrzebujesz pomocy w zarządzaniu zobowiązaniami podatkowymi lub nadzorczymi, skontaktuj się z nami.

Pracownik Zatrudniający Kredyt

Uprawnieni pracodawcy mogą uzyskać dostęp do kredytu zatrudniającego dla każdego kwalifikującego się dodatkowego pracownika, którego zatrudnią w okresie od 7 października 2020 r.do 6 października 2021 r. Możesz ubiegać się o następujące płatności:

  • do 10 400 USD rocznie za każdego dodatkowego kwalifikującego się pracownika w wieku od 16 do 29 lat
  • do 5200 USD rocznie za każdego dodatkowego kwalifikującego się pracownika w wieku od 30 do 35 lat

Zarejestruj się przed terminem wymagalności pierwszego okresu pracy, na który składasz wniosek.

Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami, jeśli masz jakieś pytania lub chcesz omówić kolejne kroki dla swojej firmy.